Wednesday, March 19, 2014

Бие даалт, сорилын хуваарь



Батлав. СЭДП                        М.Ганжаргал /МА/
“Монголын аялал жуулчлалын газарзүй” хичээлийн бие даалт, хяналтын ажлын график
2014.03.19


Бүлэг, сэдэв
Бие даалтын ажил

Хэлбэр
Хяналтын ажил

Хэлбэр
Сар/өдөр
Сар/өдөр
II
III
IV
II
III
IV
1
Төрийн тусгай хамгаалалттай газар нутгууд
      
21

ТТХГН-уудыг оногдсон сэдвүүдийг судлан, илтгэл тавих

28

Явцын үнэлгээний тест

2
Монгол улсын аймгууд-Аялал жуулчлалын байдал


04
Оногдсон аймгуудын еоөнхий мэдээл, аялал жуулчлалын байдлыг судлан, дүн шинжилгээ хийх












“Тур операторын зохион байгуулалт” хичээлийн бие даалт, хяналтын ажлын график
2014.03.19


Бүлэг, сэдэв
Бие даалтын ажил

Хэлбэр
Хяналтын ажил

Хэлбэр
Сар/өдөр
Сар/өдөр
II
III
IV
II
III
IV
1
Бүсүүдэд аяллын хөтөлбөр зохиох /Ганцаарчилсан/
      
24

Аялал жуулчлалын бүсүүдэд тохирсон аяллын хөтөлбөр зохиож, хамгаалах

31

Билетээр, амаар асуултанд хариулах

2
Тур оператор компани байгуулах анхны алхамууд /багаар/


07
Аялал жуулчлалын байгууллага үүсгэн байгуулах, цаашид үйл ажиллагааг хэвийн явуулах анхны алхмуудыг багаар хамтран гүйцэтгэх












“Соёлын аялал жуулчлал II” хичээлийн бие даалт, хяналтын ажлын график
2014.03.19


Бүлэг, сэдэв
Бие даалтын ажил

Хэлбэр
Хяналтын ажил

Хэлбэр
Сар/өдөр
Сар/өдөр
II
III
IV
II
III
IV
1
Соёлын аялал жуулчлалын нөөцүүд, бүтээгдэхүүний санал
     19 
07

21
11

25
Соёлын аялал жуулчлалын төрлүүд дээр нөөцийг тодруулан тус бүр дээр шинэ бүтээгдэхүүний санал гаргах


11
Билетээр, амаар асуултанд хариулах












“Аялал жуулчлалын аюулгүй байдал, даатгал” хичээлийн бие даалт, хяналтын ажлын график
2014.03.19


Бүлэг, сэдэв
Бие даалтын ажил

Хэлбэр
Хяналтын ажил

Хэлбэр
Сар/өдөр
Сар/өдөр
II
III
IV
II
III
IV
1
Өгөгдсөн сэдвийн хүрээнд бие даалт /Даатгалын төрлүүд/
      

07
Аялал жуулчлалын эрсдлүүдийг тооцож, тохирсон даатгалын төрлийг сонгох, тухайн даатгалын онцлогийг судлах


14
Билетээр, амаар асуултанд хариулах













График гаргасан багш                           Б.Мөнхбадрал /МА/

No comments:

Post a Comment